Julhandlat

DATUM: 2009-12-23 TID: 16:50:55
Nu va det avklarat.

Handlat en julklapp till Annelee, smink och underkläder!
Ska ta kort så ni får se, men Annelees julklapp lägger jag ut imorgon. :)
Vart iaf : 2 ögonskuggor (kletiga), läppglans, 2 bhar, 3 par hotpants + Annelees julklapp.

Ska fixa Marcus julklapp nu, men han vet redan va är blir.
Är så svårt att handla till han så jag frågade va han ville ha av mig :p
men men nu ska jag slå in Annelees julklapp...

Igår skickade Marcus något jätte roligt till mig! Hahaha! :D
FFML
t ex
"Idag, hade jag och min flickvän sex på mitt rum. Mitt under samlaget så hör jag hur min mor börjar närma sig min dörr. Jag agerar snabbt. När handtaget dras ned, slänger jag ned min flickvän på golvet och täcker över henne med täcket i stundens hetta. Min mor kliver in och på sängen ligger jag - naken, utan täcke med en fullt erigerad penis, på golvet ligger en tjej och sprattlar under ett. FFML"

"Idag, var första gången en kvinna såg min penis. Jag är 30 och det var en läkare. Hon började hosta för att dölja sitt skratt för att slutligen be om ursäkt. FFML"

Hahahahahaha! :D

Felskickade sms
t ex
"Till: Min man
Sms: God morgon Sexy. Han misstänkte ingenting i går. Funderar på att träna i kväll igen. Ridtur hemma hos dig kl 20. :) Passar det bra?  Kram
Svar: Nej nej säg att du skojar. Det får inte vara sant. Jag vill inte det här. Kommer hem nu.
Förklaring: Min man fick en morgonöverraskning på jobbet. Smset var menat till en annan man jag träffat ett tag.
"

Hahahahaha! :D
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0