17 Februari 2006

DATUM: 2009-02-17 TID: 18:24:04
Jag :)

Ca -35°C
  på morgonen och nu -24.9°C...

Idag har jag inte gjort så mkt, hade Matte tidigare idag men jag ville inte gå i kylan så  jag stannade på hotellet och gjorde lite Mattematik där. :) Efter de blev de lite Serietittande och en mysig dusch med min Älskling ;p

Snart kommer syster hem. Hon ska vara hemma i Sverige ca kl 20.00 ikv. :) Kul de kommer att vara att få se hur brun hon har blivit och alla kort hon har tagit. :D

Hahaha drömde en så sjuk dröm förra natten. Den handlade om att jag var utomlands vart jag snorklade och fotograferade massor av fiskar. De sjuka i drömmen var att fiskarna såg ut som nå fiskar jag aldrig sett eller fiskar som finns. Hahaha! :p Sen att de fanns en fiskaffär nere i havet med massor med charkar, där typ bläckfiskar låg uppradade. :D Man var tvungen att gå in i ett hus mitt på vattnet som man gick ner i och så va det en nätgång under vattnet som man var tvungen vara i för annars vart man uppäten av hajar... Den va helt sjuk.
Drömmen måste ha kommit från att emma har berättat att hon varit och snorklat. :)

Senare idag blir det väll att göra Mattematik, Serier, mysa med Älsklingen och kanske försöka få Hans att leka med oss :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0