24 Februari 2009

DATUM: 2009-02-24 TID: 15:39:06
Äntligen värme....
-3.4°C

Min dag började med att Emma, Sara och Daniel hämtade upp mig och Marcus för att sedan åka till ica för att handla. Efter att vi varit på ica for vi för att lämna av Marcus, sedan vidare till komvux för att ha matemaktik från kl 13.00 till 15.00.
 När jag slutade körde Emma mig till hotellet. När jag kom fram började jag med att leka lite med Marcus och nu sitter jag och kollar runt lite på internet. ;p
 Senare idag blir det väll att hitta på någonting med Älsklingen, kanske kolla om det finns något bra på tv och försöka få med Marcus på en promenad. :) Kan blir svårt :p
 men men nu ska jag kolla lite serier.
bye bye ;]

Detta är då hur jag ser ut idag.

    24 Februari 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0