26 Februari 2009

DATUM: 2009-02-26 TID: 16:23:50
Skönt att det har börjat vara varmare. :)

 Denna dag började med att jag väckte Älsklingen som hade försovit sig p.g.a att han trodde att det var fredag. :p
Efter att legat och dragit mig en stund tog jag en dusch och fixade mig, ca 12.30 kom Emma och hämtade upp mig för att fara på Systembolaget och sen vidare till komvux för att ha Matematik. När kl va 15.00 slutade min lektion och Emma körde då hem mig till hotellet igen.
 Nu blir det att kolla serier och kanske ta en promenad. :) Idag blir jag själv på hotellet eftersom Marcus ska fara till Älvsbyn nu och sen vidare till Luleå imorgon för att kolla på bilar. :) Men men vi träffas juh imorgon igen, kommer dock att sakna honom. :p

Detta är då hur jag ser ut idag. ;]

26 Februari 2009

Min helg...
Imorgon blir det utgång på hotellet, på Lördag blir det nog Boden annars Jokkmokk eller Älvsbyn och på Söndag blir det att bara ligga i sängen, kolla serier samt kanske en promenad oxå. :)


Denna är ett måste att se! xD
http://www.snabbstart.com/film/e76822c458

bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Kom till Älvsbyn på lördag :)

Ellen fyller ju 19 också ;D

2009-02-26 @ 19:17:55
Blogg: http://LovisaFlinkfelt.devote.se
Liselotte

Jag är i boden :P

2009-02-26 @ 20:19:35
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/
Marcus

Fy fan va bra klipp, så jävla skön papegoja :) haha. Ses imorn! <3 LOVE

2009-02-26 @ 20:30:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0