Alla Hjärtansdag! <3

DATUM: 2009-02-14 TID: 13:03:29
Norrmejeriet

Dagen efter det roliga...


Att vara bakis har gått över efter ett glas mjölk, två glas vatten och borstat tänderna. :)

Gårdagen va väldigt trevlig. :) Den började med att vi kom fram till Älvsbyn kring fermtiden och åt. Efter de for Marcus ut, köpte snus och kom hem med Patrik (Sork). Dom började med att sprätta en öl nere på Marcus rum medans jag fixade mig och drack något vinglas. Efter de bar vi iväg på raggen med Lill Per och vidare till en tjej som heter Åsa där Lovisa, Mikaela och Emma var. Senare kom Lollo, Charlie  och massor med annat folk. Kvällen slutade med att jag och min Älskling gick hem kl ett och åt smörgåsar med Oboy framför en film som vi båda slocknade till. :p

Idag blir de väll att ta de lungt, ligga framför tv och kolla någon film och bara mysa med min Älskling hela alla hjärtans dag! Om man nu inte ångrar sig och tar och gör en tvådagars. :p

Jaja nu blir de att bädda sängen och kolla någon film på datorn...
bye bye. ;)


Jag      Love!      ;)

Älskar Dig Lars Erik Marcus Fällgren!         * You are my sweet Valentine!  <3



Kommentarer
Lovisa :)

Två dagars med mig ;) och ikväll ska jag vara tagg! ;D

2009-02-14 @ 13:51:32
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0