Älvsbyn

DATUM: 2009-02-13 TID: 18:06:14
:)


Äntligen helg...


Min dag började med att vakna med lite serietittande och kolla runt lite på internet ett tag sen packa. Efter de drog vi iväg mot Älvsbyn med Älsklingen när hans pappa var klar på hotellet. :) Känner mig fortfarande sjuk, men bättre än igår så de blir en lugn dag idag men vi får se hur jag mår imorgon ;d Nu väntar på att Liselotte ska hjälpa mig att fixa min blogg så att den blir som jag vill ha den, eftersom jag inte själv vet hur man gör. :p


Där Emma är i Egypten
Egypten i Hurghada hotellet Arabella azur.

http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypten/Hurghada/Hurghada/Hotel/Arabella+Azur+Resort.htm

Detta är stället där min syser (Emma), hennes pojkvänn (Glenn) och hans pappa har farit till. Där ska dom vara en vecka. Är lite avis på hon nu när hon har farit iväg och bara må gott. Dom bor i Hurghada på hotelet Arabella azur och där ligger hon säkert nu på en strand och solar med något gott att dricka i handen m.m...
 
Fick just ett sms av min syster där hon skriver såhär:
"Jag har snorklat nyss, sett skit mkt fina fiskar. :) och har bränt mig lite :)
Sett krabba och fått ett svullet öga. Tar de lungt idag från solen så jag får sola imorgon. :)
Glenn hälsar."

 
Haha fattar dock inte hur hon lyckas få ett svullet öga. :D men men hon lyckas då med allt. :d
Nu är jag bara mer avis, jag vill oxå snorkla och se massor med fina fiskar. Det är de första jag ska göra nästa gång jag far utomlands.
..ÅH! jag vill oxå fara utomlands och sola igen!! :)

Jaja nu blir det att hoppa i duschen, fixa mig och sen blir det utgång...
bye bye. ;)


:)      :)

Detta är då hur jag ser ut ikv,. ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0