Grattis Marcus !!!

DATUM: 2009-02-23 TID: 15:35:13
Hipp hipp hurra....


             Grattis på 18 årasdagen!
*Detta är födelsedagsbarnet, Love you ;)

Idag fyller min Älskling 18 år !
Så det blir tårta, tårta, tårta, tårta idag! :D
Snart får han körkort oxå. Han har teoriprovet den 4:e och uppkörningen är våran lilla hemlighet. :p

Idag är man i jokkmokk igen, eller vi kom redan igår kväll för Emma ville att jag skulle färgahåret på henne. Men idag har jag iaf hunnit vara på arbetsförmedlingen och ha matematik kl 10.00 till 12.00. Efter de for jag och inhandlade tårtan som vi då ska äta med Emma, Glenn och kanske Marcus pappa då han slutat skolan. Senare idag blir det väll att göra de Marcus vill göra :p


Jag, detta är då jag idag.  Malin o Marcus
Detta är då hur jag ser ut idag ;)
  bye bye. ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0