Hotel Jokkmokk ikväll !

DATUM: 2009-02-27 TID: 16:21:17
   27 Februari 2009

   HJ 27/2 Go-Go Dansare & DJ Zeen

Värd:     Hotel Jokkmokk
Kategori:     Fest   -   Röjig utekväll
Börjar:     den 27 februari 2009 kl. 21:00
Avslutas:     den 28 februari 2009 kl. 01:00
Plats:     Hotel Jokkmokk
Gatuadress:     Solgatan 45
Stad/ort:     Jokkmokk, Sweden



      2 dagars..

Ikv blir det utgång i Jokkmokk på Hotel Jokkmokk...
Snart blir det duschen och sen fixa mig inför ikv. Efter det ska jag öppna en kall och god Bacardi Breezer och sätta mig framför datorn och väntar på att Älsklingen ska komma hem. :) Sen får vi se va som händer fram till då vi ska till HJ.
Imorgon blir det Boden på Western Farm "after party"! :D

 Min dag började med att ha Matematik, Emma hämtade mig kl 08.50 eftersom Matematiken började 09.00 till 11.00. När vi slutat matten for vi förbi hotellet för att hämta min internet dosa och sen vidare till apoteket för att jag skulle inhandla kompresser till mina operations sår, som dock inte har läkt ännu. :S
 Efter att vi varit på apoteker drog vi vidare till banken, där dom fick byta nytt batteri till min internet dosa. Då jag varit på banken gick viöver till Studio 2 för att emma skulle köpa Hårinpakning och Blondschampo (som jag tipsade om). ;D
 Sen for vi till Statoil för att Emma skulle köpa en sallad till lunch och efter det for vi vidare till Emma och Glenn för att sen "Mirrors" (Svin äcklig). När filmen slutade for Emma, Glenn, Andre och Britt till Kvikkjokk. JÄVLA VILKA TRÅKISAR, Emma och Glenn är. =/  ...och nu sitter jag här och skriver. :p
...men men nu blir det att hoppa in i duschen.

Kommer att lägga lägga in en bild på hur jag ska se ut ikv efter att jag fixat mig klart. ;p
bye bye for now..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0