Välkommen till min nya blogg!

DATUM: 2009-02-12 TID: 13:22:49
Så här ser de ut två veckor efter min blintarmsoperation.

Bortopererad blindtarm...

Jag börjar med att berätta om att jag har fått min blindtarm bort opererad. Så här ser det ut idag. :) Jag kom hem för ca en vecka och två dagar sedan från Gällivare Sjukhus. Jag vart opererad för ca två veckor sedan och jag är fortfarande inte riktigt återställd. Egentligen skulle jag vara helt återstäld bara lite öm dagen efter operationen, men fick en blödning i magen så jag fick stanna på sjukan i fyra dagar till för att få blod, antibiotika, penselin och en massa annat skit. Som tur var hade jag en tv på mitt rumm som jag låg och kollade på hela dagarna + nätterna. Nu har jag iaf blivit så bra att jag kan gå, sitta, ligga på sidan, skratta, nysa och hosta. Men blir de för mkt skratt, hostningar och nysningar får jag ont. Men men, sådant man får leva med. Behöver juh inte uppleva detta nå mer iaf..





Sjuk...

Nu har jag lyckas bli förkyld oxå. Jag fick ändå tvinga mig själv upp på Arbetsförmedlingen. När jag väl kom dit så va de bara jag där, alla anrda va sjuka eller någon annan anledning. Kändes ganska surt eftersom jag själv är sjuk och orkade egentligen inte dit. Sen hade jag skola kl 13.00, men dit gick jag då inte så jag gick ist tillbaka till hotellrummet och nu kollar serier medans jag väntar på att miiin Älskling <3 (Marcus Fällgren) ska komma hem från Gällivare....

Jag o Älsklingen     lars erik Marcus Fällgren! <3

Kommentarer
Lovisa :)

Åh! vad ont det ser ut. hoppas det blir bättre!:)

2009-02-12 @ 18:12:22
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Liselotte

Älskar dej!

2009-02-13 @ 17:17:17
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/
Ellinor

usch va läskigt. hur mår du nu gumms? <3

2009-02-19 @ 12:22:21
Blogg: http://ellinorlundqvist.blogg.se/
Emma

SKRIV MER!

2009-02-23 @ 14:00:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0