Vuollerim

DATUM: 2009-02-21 TID: 18:39:33
helg igen..

Gårdagen började med att jag åkte upp till jokkmokk för att ha matematik kl 9.00 till kl 11.00. Då tog jag bussen hem till Marcus min Älskling. ;) När jag kom hem blev det makaroner, korv och bacon till lunch.  Efter vi ätit klart började jag diska och Marcus for och hämtade Sara med skotern, när dom kom hit vart det sorbet som efterrätt. Gott!! ;d
 Senare ringde vi och tjatade på att Daniel skulle följa med ut och grilla, som han självklart inte ville eftersom han inte var någon "ute människa" på vintern. =/
 När klockan började närma sig 20.00 gick jag förbi och hälsade på min pappa som nu har kommit hem från Thailand efter ca 2 månader. Jäklar va brun han har blivit och ändå har han hållt sig undan. När jag kom dit fick jag se lite bilder från när han varit borta. Men efter ca hälften av bilderna dog kameran, blir att se resten på datorn idag. :)
 Senare kom Marcus förbi och vi drog då vidare till Sara där besämde vi oss för att fara ut och grilla bara vi tre, men då funkade inte Saras skoter så de vart att kolla film ist. Kring ca kl 01.30 vaknade jag av att Marcus sa: "När va sist Malin såg slutet på en film? haha! :D Ja då va de juh bara att knalla hem och sussa.



Jag, täljarn   Vi ute o Grillar   Jag vid elden
Detta är bilderna från idag. Synd bara att jag inte tänkte på att ta kort på fotografen, Sara

 Idag var kl 12.00 då jag vaknade idag och väckte min Älskling med: "Ska vi fara ut och grilla?". Tror jag aldrig fått upp han ur sängen så fort som idag under hela tiden då vi varit tsm :p haha! :D
Då vi klivit upp vart de frukost och sen bar de iväg till Sara, sen vidare ut för att grilla.
Kom hem för ca en halvtimme sedan och det var underbart väder men det hade kunnat få vara lite mer sol.
Nu blir det att beställa hem pizza, duschen och sen blir det film hos Sara. ;)

Malin Erika Nyman Älskar Lars Erik Marcus Fällgren! <3
bye bye.. ;]
 
P.S. Detta måste ni bara se!! Hahah! xD
Finns 6 st till, detta är sista. (Man behöver inte se dom i följd)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0