1 juli 2009

DATUM: 2009-07-01 TID: 17:40:42
Älvsbyn..

Sitter nu i Älvsbyn och kollar prison break. :)
Ska väll börja tvätta det jag ska ha med mig till Stockholm.
Har inte skrivit i min blogg p.g.a att jag inte har haft någon dator med migg till Jokkmokk.
Men nu skriver jag och kommer därför vara bättre på att uppdatera.
Jäklar vilket fint väder vi har haft det i jmk. :) Gått i klänning hela dagarna :D
En av klänningarna var min nya :) Ska ta bild på den och lägga upp :)
Har iaf haft det trevligt i Jmk.

Pappa fyllde år igår! GRATTIS PAPPA!  :D

Men men nu ska jag fixa lite, men skriver senare. :)
Kommer uppdatera då jag är i Sthlm för att Elias ska ha me sig sin bärbara :) Jippie!
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0