11 juli 2009

DATUM: 2009-07-11 TID: 02:35:57
Jobbar!

Nu har jag jobbat 5 timmar jag 20 min och jag har 4 timmar och 40 min kvar.
Hitills vet jag då inte va jag gruvade mig för :p
Det tråkiga är att det inte finns något bra på tv. Så jag har tråkigt och är rastlös :(
men men ska spela en stund och sen ska jag väll gå en runda :)

Idag skrev personen jag pratade om i onsdags.
Men jag skrev inte tillbaka, jag är för besviken just nu.
Tänkte att jag skriver senare, så jag inte skriver nå elakt. :p

Igår cyklade jag och Marcus ca 7 km och hälsade vi på en kompis i korsträsk :)
Men när vi skulle cykla hem så regnade det,
så vi ringde Erika och hon va så snäll och körde oss hem. :p

Idag cyklade jag och Marcus 2 mil :p
För vi hade bestämt oss för att cykla hem cyklarna, så Joachim körde oss till korsträsk :p
På vägen dit pratade vi om vilken väg vi skulle ta tillbaka till Älvsbyn.
Vi bestämde oss för en lång väg. Vi trodde den va ca 1mil :p
Men det visade sig att det var 1 mil till Nybyn och 8 km från Nybyn till Älvsbyn :D
Så det vart 1,8 mil och sen för att jag ville att det skulle bli 2mil, cyklade vi lite inne i Älvsbyn :p

Ikväll hann vi inte bada pool. :p Eftersom kl 7 var vi hemma.
Då vart det fika, göra nattmatlåda, duschen och efter det bar det iväg till jobbet :)
Men vi tog några kort då vi cyklade igår och idag :)
Dom kommer in senare eftersom Marcus glömde lägga in dom :(

Imorgon blir jag ensam hemma! :(
Marcus, Martin, Annelee och Joachim ska till Grönna och göra nå med nå ved :p
Jag jobbar juh imorgon så kan juh inte följa. Dom kommer inte hem förren söndag.
men men går säkert bra, bara lite ensamt bara :p
Måndag blir det troligt vis Jokkmokk!!! :D Där blir vi till på onsdag eftermiddag :)

Vart ett långt ilägg i natt :p Skriver nog igen senare :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0