12 juli 2009

DATUM: 2009-07-12 TID: 05:53:42

1 timme och 20 min...

kvar tills jag slutar!! :)
Det är vid den här tiden det börjar krypa i benen och man börjar längta till sängen.
Åh! Så skönt de skulle få vara att få klä av sig, krypa ner under täcket och SOVA!
men men inte så länge tills jag får göra det. :)

Nattjobb är det bästa som finns! :D

Har sett Ondskan och lite annat på tv och sen har jag duttit framför datorn.
+ att jag har självklar gått runt och kollat till alla. Så har min natt sett ut :)
Imorgon ska jag få med Marcus på en promenad eller en lång cykeltur och sen pool!
Sen blir det sista natten på den här avdelningen sen börjar jag på torsdag kväll på ugglan. :)
men men nu är jag för trött i ögonen för att skriva :p Skriver senare idag :D
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0