17 juli 2009

DATUM: 2009-07-17 TID: 01:01:25
Jobbar!

Har varit ledig sen måndag morgon till nu ikv :)
Det har varit jätte skönt men det är faktist skönt att börja jobba igen :p

Vi var i Jokkmokk då jag var ledig. Marcus for till älvsbyn redan igår.
Men jag stannade en dag till och var med Hans och löken :)
Hahahahahaha! Jag och Hans såg en så jävla bra film igrå kväll!
"The Hangover" hette den :D Det var en sak som var dåligt.
Det var att man inte fick se själva händelserna :p Är iaf en film jag rekomenderar.

Det snurrar som fan i mitt huvud! Är Ledsen, Besviken och Arg!
Har nästan en illamående känsla!
Det här var iaf sista gången jag är så dum och låter mig luras av dig!
Du säger att vi är vänner, men du beter dig inte som de.
men men mitt liv går vidare, tydligen utan dig som vän??
Nu till någonting roligare...

Pdol är om en vecka!!!!!! Längtar som fan!
Sen, två veckor kvar till Luleåkalaset!!! :D
men men nu ska jag spela lite. Kommer in bilder från i veckan efter att jag sovit :p
Blir väll kring fyra, fem på eftermiddagen. Skriver senare.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0