18 juli 2009

DATUM: 2009-07-18 TID: 03:18:38
Jobbar och skönt är det!

Älskar att jobba natt, finns inge bättre :)
När vi var på fluxen tog jag en bild på mig och min gröna travare :p
Gröna travare = Gröna sparkcyklarna dom har på fluxen ;)
Lite lat får man juh vara. Bilder kommer in senare på eftermiddagen, då jag vaknar :p
Snart ska jag och min arbetskompis se Freaky Friday och kanske äta en nattmacka.

Är lite avis på Marcus, Löken(Elias) och resten som är ute ikv :p
Fast skulle aldrig begära ledigt bara för att vara ute och supa, jobbar då hellre :)
Skönt att jobba, man får bort alla onödiga tankar från huvudet.
Sådana tankar som jag ska försöka få bort, dom ställer bara till det för mig i huvudet .p
Hahahahaha! :D Jag låter juh som någon crazy girl :p men det är jag ikke.

Vart inge pool igår, men det får bli idag ist. Då kanske elias vill vara med :)
Han är juh här i Älvsbyn och hälsar på i helgen :)
Ska försöka få me dom till Storforsen och bada. Jag har juh aldrig varit dit :p
men men nu ska jag göra min arbetskolega sällskap framför tv.

Fan parfymerna har inte kommit än! :(
Skriver senare :)
bye bye ;]
tjej parfym Killparfymen tjej parfymen jag beställt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0