19 juli 2009

DATUM: 2009-07-19 TID: 03:00:49
Jobbar..

Jag och min arbetskompis såg just klart Freaky friday.
Vi hann inte se klart den igår så det fick bli nu ist.
Självklart fick jag juh tvinga tillbaka tårarna, hahaha! ;D
Är jätte känslig med att gråta när det gäller filmer,
om det är sorligt men även om det är något bra :p
Var jag som for till fluxen i natt oxå, men imorgon slipper jag :)
Självklart far jag juh inte omkring där utan den lilla gröna sparkcykeln. Haha! ;D
men men nu ska jag kolal runt lite på internet och sen så ska vi nog se en till film :)

Bilder kommer in senare på eftermiddagen, bilder sen vi badade i poolen m.m.
Längtar till pdol och Luleåkalaset, men går så fort när man har kul så innan man vet om de så är dagen inne :p
Skriver lite senare :p
bye bye ;]

Malin Erika Nyman Lars Erik Marcus Fällgren!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0