20 juli 2009

DATUM: 2009-07-20 TID: 01:15:08
Jobbar..

Ikv har vi sett filmen we were soldiers som fick på fyran och sen American inventor
Min arbetskamrat kom just tillbaka från fluxen, var hennes tur idag så.
Vart ingen sparkcykel för mig i natt :p
Blir ledig i ca em vecka om ca sex timmar! Jippie!!! ;D
Inatt är det lite mer långtråkigt, men bara för att min nattkompis sover.
Sen kommer han börja jobba dag :(
men men har juh alltid min arbetskamrat jag kan surra sönder :p
Finns inte ett skit att titta på idag på 1,2,4,svt24 och barnkanalen.
Men som tur är så har Lena (min arbetskamrat i helgen) tagit med sig en film :)
Fast det har hon gjort varje natt då det har varit skit på tv.

Ska vända tillbaka dygnet så när jag kommer hem ska jag bara sova till 11.
Så imorgon blir det Jokkmokk till på Onsdag om vi kan låna en bil.
Då ska det bli ännu tidigare, kl 9 för att gå och sola och sen ta en promenad.
Kanske får med mig Emma om hon inte jobbar :(

Nu ska jag sppela lite på King och sen kola runt lite på internet :)
bye bye ;]
14 juli 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0