21 juli 2009

DATUM: 2009-07-21 TID: 18:21:49
Jokmokk..

Kom till Jmk igår kring 7, åkte med Lovisa, hon var snäll nog och körde oss hit :)
När vi kom fram så for vi någon ragg sen fick hon köra oss till Hans.
Hon och Asse for vidare och drak öl hos honom. :p

Idag vaknade jag kring 8 och hoppade i duschen sen kollade jag en film till kl 11.
Sen lyckades jag juh självklart somna till ett. Emma ringde kl två och då gick vi en promenad.
Stannade och surrade med Johan i ca en och en halv timme.
Sen efter bara en bit upp så träffar vi Marie som vi fastnade me i en halvtimme :p
Så när vi väl kom fram till Emma så var klockan fyra :p haha :D
Nu är vi iaf hos Hans och hälsar på :)

Imorgon eller på torsdag så far vi med Marcus pappa tillbaka till Älvsbyn.
Men ska iaf hinna sola och gå en promenad på dagen så ska väll vakna åtta eller nio.
På Torsdag blir det PDOL!! :D

Förstod att denna dag skulle komma, men trodde bara inte att de skulle redan nu :(
Nu har jag ingen nattkompis att hålla mig vaken med.
Ena kan inte skriva mer med och den andra börjar jobba dag :(
Hoppas iaf att vi kan fortsätta att vara vänner. men men vi ser väll va som händer i framtiden, :p
Det  värsta är juh att det är bara jag får ta all skit!!!
Nu ska jag iaf vara social med Hansiburra och Marcus :p
bye bye ;]

20 juli 2009
Bilden är tagen sen i söndagsnatt :p
21 juli 2009
Emma och Marcus på raggen ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0