22 juli 2009

DATUM: 2009-07-22 TID: 21:13:12

Älvsbyn..

Bli PDOL på Fredag och Lördag :)
Vi bestämde oss för att strunta i Torsdag :p
Nägonting jag vet vi kommer att ångra :p men men nu är allt bokat och klart så :p
Kommer juh blir nöjd innan helgen är slut iaf .

Skönt att vara tillbaka i Älvsbyn :)
Har inte kunnat sova någonting nu när vi varit i Jokkmokk. Precis som förra gången.
Vaknar hela tiden och tror att klockan är helt mkt :(
men men hoppas det blir bättre nu.

Idag var det nog sista gången vi skrev med varandra. Men vi kommer iaf vara vänner.
Känns skönt det iaf. Kommer kännas lite tomt ett tag.
Eftersom när jag jobbade natt så var du en av två som höll mig sällskap :)
Men du har lovat att höra av dig så man vet att du lever iaf :)

Nu ska jag fortsätta se Paradise Hotel.
Skriver senare :)
bye bye ;]
20 juli 2009 20 juli 2009
Bilden är sedan i söndagsnatt :)

Hittade denna fina låt på Elin´s blogg
Den får mig att tänka rätt mkt på kärlek och vad kärlek innebär....
Många tankar som far runt i huvudet, om?, när?, hur?, varför?
Tur att jag har hittat min kärlek! Min kärlek till Marcus! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0