23 juli 2009

DATUM: 2009-07-23 TID: 02:27:08
Hm...

Ja va ska man säga..? Kan juh inte säga för mkt....
men kan iaf säga att jag är lite ledsen, besviken och på samma gång lättad.
Nu behöver jag inte tänka på mer på att inte förstöra.
Vi kommer vara vänner, men vi inte kommer skriva mer och det räcker för mig.
Allt bli bättre såhär. Då slipper jag må skit nästan hela tiden.

Sitter fortfarande och nöter paradise hotel och Marcus plågades att se de med mig.
Fast jag skickade iväg honom till Patrik så han fick nå roligare att göra.
Snart blir det PDOL !!! :) Jag, Marcus, Lovisa och Elias har bokat stuga på Fårön.
Fast vi kommer bli mer i stugan :p Längtar!!!! Kommer bli så jävla kul! :D

Fan jag brände mig idag då jag var och solade :p
Men det går väll över till imorgon. Tänkte sola imorgon men det får bli på fredag.
Nu ska jag iaf fortsätta se paradise hotel.
Sen blir det att krypa ner under täcket med Älsklingen miin ;)
bye bye ;]

Malin Erika Nyman Lars Erik Marcus Fällgren!
Älskar dig!  23 jul 2009
Dock en gammal bild. Ska ta någon ny till imorgon. ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0