26 juli 2009

DATUM: 2009-07-26 TID: 13:14:49
Helgen..

Fredagen började med att Lovisa ringde mig kl 11 och sa att hon var startklar.
Trodde att jag skulle dööööö! Fast som tur var så skojjade hon bara :p
Hon hade bara slutat tidigare. Så då var de bara att kliva upp och börja packa :)
VI var väll klar kring två, då drog vi iväg till piteå och då började drickandet.
Klockan var väl tre när vi kom fram till Fårön, till våran stuga Hjalmar.
Orkar inte skriva så mkt om helgen, mer än att det var riktigt roligt :)

Såg iaf Dead by April på fredagen och Promoe på Lördagen!!! ;D Riktig jälva bra!
Vaknade idag av att Lovisa bankade på stugdörren så hela stuga skakade :p
Hahahaha, hon trodde vi var så bakis att vi inte skulle höra. hahahaha!
Nu är vi iaf hemma i Älvsbyn med jävligt onda fötter :p Alla har juh hoppat sönder dom.
Men tror jag varit delaktig i om någon annan har onte :p
Var  juh gode ös på både Dead by April och på Promoe. Satan så kul helg!
Kommer vara en helg man inte glömmer på länge.

Bilder kommer in på Fackebook senare idag :)
Skriver senare, ska göra mig nå mat, makaroner och korv!!! GOOOOOOTT!
bye bye ;]
PDOL
Här är iaf en av bilderna som är tagna sedan helgen.
Resten finns på Fackebook

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0