27 juli 2009

DATUM: 2009-07-27 TID: 15:49:23
God morgon!

Är riktigt jälva trött och jag fattar inte hur för jag har sovit i ca tolv timmar :p
Vaknade kring tretiden och jag somande kring tre, halv fyra.
Vart att sitta och näta Paradise hotelTv6 play
Idag blir det jobb, därför jag sovit så länge. Måste juh vända tillbaka på dygnet.
Annars orkar man juh inte vara vaken hela natten.
Idag blir det att ta det lugnt och kanske gå en promenad sen packa nattmaten :p

Längtar så förbannat till Luleå Kalaset!!!
Har juh gratis biljett så då vart juh allt roligare :p Kanske har en gratis till Marcus oxå.
Hoppas hoppas hoppas. beror på om pappa inte skulle ha den.
Det är juh han som får två stycken inom jobbet, en till han och en till sin partner.
Men jag eller Emma får dom oftast och Emma ska inte dit så, eftersom hon jobbar.
Men ska pappa ha dom så får jag en av Rasmus eftersom det snälla jag skrev om honom.
Han ville vara snäll och ge mig den som tack, så sööööt! Han är juh Världens bästa!! :)
Vart lite tjorvigt, men hoppas ni fattar :p

men men nu ska jag se sista Paradise hotel och sen kommer nog Marcus hem ;D
Fick min Lön idag!!! :D
Skriver senare och kommer kanske in bilder då arcus kommer med sin telefon :)
bye bye ;]
Älskar dig!  23 jul 2009
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0