28 juli 2009

DATUM: 2009-07-28 TID: 00:19:57
Jobbar!

Jobbar tre nätter i rad, sen är jag ledig en vecka och jobbar sedan tre nätter till :)
Sen är mitt sommarvik slut.
Men om jag har tur så ringer dom då dom behöver någon. :)
Har just ätit min nattmat och är nu själv för att min arbetskompis är på fluxen.
Får fara imorgon så jag får trätta Gröna faran, hahaha! :p

Var tvungen att göra så att jag kollar alla komentarer innan dom åker ut p.g.a att de va någon "Anonym" som bettede sig som en idiot. :(
Men men de måste oxå finnas dom som inte har något liv och som måste bry sig i andras.
Nu ska jag spela lite på King

Liselotte Larsson Fyller 21 idag!!!
GRATTIS Gumman!


bye bye ;]

Satt och såg denna i natt:

Hahahaha så jävla bra :p

Kommentarer
Liselotte

tack så mkt darlingen!

2009-07-28 @ 16:10:43
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0