29 juli 2009

DATUM: 2009-07-29 TID: 00:28:45
Jobbar!

Har just ätit min nattmat och min arbetskompis har farit iväg till Fluxen.
Sitter nu och äter lite Marabou och dricker äppeljuice :)
Älskar verkligen att jobba natt, det är det jag vill jobba med eller svetsa. :p
Tro det eller ej men jag vill det, tycker det är roligt att svetsa.
Men men blir väll att ta någon kurs och lära sig det.
Ångrar juh att jag inte gick EC, VKT eller Teknik :p
men även design eller Hotell och Resturang. Men men Omvårdnads är juh oxå bra.

Idag åt vi Jordgubbar och smält choklad ;d
GOOOOOOTT! Självklart glömde jag juh fota. Är inte van att ha kamera på telen :p
Min kamera gick juh sönder men nu har jag juh Marcus tele och den kameran funkar :)

Skrev nyss med Hans om en sak som jag har tänkt på länge.
Tänk om man skulle kunna spola tillbaka tiden.. eller radera saker..?
Alla misstag man gör skulle man kunna göra ogjort...
Sådan saker man gjort eller sagt skulle kunna vara ogjort.
Men då sa hans "Tänk om man ändrar en sak då kanske man ändrar allt"
Det vill man ju inte, för då om jag ångrar en sak jag gjort för flera år sedan då hade jag kanske inte suttit här i Älvsbyn på Ugglan. :p
Då hade jag kanske inte haft min underbara pojkvän eller mina fina vänner som jag har.
Hahaha vart lite djup där och det vart lite är ju lite komplicerat att försöka berätta hur jag tänker, men hoppas ni fattar, eller kan lista ut hur jag menar :p

..Och till dig "Anonym" Jag är inte perfekt, ingen är perfekt så lägg ner!
Bryr mig inte i dina patetiska komentarer. Hellst när du inte vågar stå för vem du är.
men men till något roligare..
Jag har bokat tid hos Tidlöst för att fixa till mitt hår :p
Det lutar faktist till att göra lite mellanblonda slingor, ljusblonda slingror och ha kvar mina mörkbruna. Men vi ser ju om det inte blir ljusblond (som jag har) och mina mörkbruna slingor i slutändan. :p
Fixa utväxten är iaf ett måste. Men sen har jag bokat för att färga ögonfransarna :)
Blir att beställa klipptid på Klippet men det blir senare. Försöker juh spara ut håret.
Ska spela lite på King. Skriver senare :) Vart iaf ett långt inlägg :p
bye bye ;]

Kommentarer
Liselotte

Gör som mej & skit i dom, vi råkar juh faktiskt veta att vi inte är lika patetiska som dom! Folk gör misstag, men so what, det är mänskligt att fela!

2009-07-29 @ 11:41:07
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0