30 juli 2009

DATUM: 2009-07-30 TID: 00:06:47
Jobbar...

Sista natten i natt sen jobbar jag två eller tre nätter till nästa helg.
Sen är mitt somma vik slut. :(
Men jag hoppas ju på att dom ringer mig då dom behöver mig :)
Måste även ringa till Vuollerim och säga att jag kan även jobba där.
Imorgon blir det LK!!! Fast blir inte fören när Marcus slutar.
Kommer bli så jävla kul!

Fast jag ville juh längre ner i sverige.. Jag vill till Uppsala!
Saknar mina kusiner!!! Har inte träffat Mats sen förra julen och Björn är det ännu längre :(
Men till Jul har pappa inge val än att fara ner till Uppsala och jag ska me :)
men men nu ska jag spela lite på king :)
Skriver senare.
bye bye ;]
Malin Erika Nyman Lars Erik Marcus Fällgren!
på jobbet.  30 juli 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0