9 juli 2009

DATUM: 2009-07-09 TID: 16:10:35
God morgon!

Hahaha fan va folk hakade upp sig på att jag skrev:
"Idag var jag blogg.se 999.999 besökare kl 00.55.50!!" igår!
Haha! :D Är för fan inte blåst. Läste massor me bloggar där det stod så.
Sen när jag själv skulle logga in på blogg. se så kom det upp för mig oxå.
Så nog fan visste jag det! Så du din töntiga "Anonyma" fan!
Som inte ens kan stå för vad "den" skriver, väx upp! Hahahahaha! ;D

men men.. till någonting viktigare i mitt liv, flug skit :p
Hahahahaha! :D
Nämen nu ska jag och Älsklibgen och handla så vi kan göra Nudelvok!
Finns fan inget godare :p
Sen ska jag och Marcus hoppa i poolen och mysaaaaaaaa! ;D
Sen duschen och efter det kan det hända vad som hällst eftersom jag är ledig! :p
Har iaf inte tänkt vända tillbaka på dygnet eftersom jag jobbar helgen och börjar imorgon natt.
Men sen på måndag morgon ska jag vända tillbaka dygnet till på Ondag :)

men men.. nu väntar Marcus på mig otåligt :p
Skriver senare och lägger nog upp nå bilder :)
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Jååå jååå erkänn du trodde att du var det! nu skriver du bara sådör för att du inte ska verka dum ;) JAG GENOMSKÅDAR ALLA :D Söt kerran ;D

2009-07-10 @ 11:28:28
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0