Arg!

DATUM: 2009-07-02 TID: 22:12:06
Bloggen min..

Blir så jävla arg!!
Måste lära mig hur man gör bloggutseende.
Vill att den ska vara sommrigare och jag vet fan inte hur man gör :(
Fan! Är så tråkigt när man inte kan!
Vill juh att den ska vara sommrig nu när de är sommar och allt :(
Ska försöka höra med pigge om han kan hjälpa mig så jag kan gör de själv sedan.
Har frågat Sandra men hon hade redan folk hon skulle hjälpa.
Lisen kunde inte heller för hon jobbade så mkt :(

men men...
Imorgon far vi till sthlm. Lämnar Älvsbyn kl åtta, eftersom vi måste vara i Luleå nio.
Flyget lyfter ca tio :)
Ska kanske gå till Jörgen och vara med Han, Patrik och Marcus så klart :)
Om jag känner för de, annars ska jag möta Marcus när han ska hem :)
Idag har varit en konstig dag, har tänkt rätt mkt på allt somm hänt åde..
Bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0