Att ni orkar!!??

DATUM: 2009-07-29 TID: 17:59:31
Svart till Anonym: (någon idiot från boden)
Ingen idé att vara anonym. Inte när jag har min vän Hans och din IP adress. haha! :D

OBS!!! Pappa är inte bäst för att jag får saker av honom!
Det är bara ett + i kanten!
Han är bäst för att han är den underbaraste pappan man kan ha!
Vet att han gör allt för mig för att han Älskar mig! Han finns alltid där för mig!
Så våga säga att jag bara tycker om honom för det!
För jag Älskar min pappa och det är verkligen inte för att jag får saker av honom.
Det är hans val att han vill ge mig saker, för att han tycker att jag är värd att få det.
Lägg ner, skaffa ett liv!

Är fortfarande glad! Inget kan förstöra min glädje! :)
Har juh Gratis biljetter, inget man kan vara ledsen för då :p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0