God morgon!

DATUM: 2009-07-07 TID: 16:11:49
Vaknade för lite mer än en timme sedan :)

Är jätte hungrig så jag ska gå upp och göra mig nå fika.
Marcus struntade i att komma ner och säga att det va mat så vart inge mat för mig.
Kändes lite taskigt gjort av honom. När jag bor hos dom och allt.
En sak om jag inte jobbat natt, då vet jag juh om när de är mat.
Men nu hade jag ingen aning...  men men nå överlever jag. :D
Nu kom Marcus ner med värsta frukosten ;) Sött!

Nu ska jag iaf duscha och sen blir de att fika någonting :)
Skriver senare.
bye bye ;]
  
Leighton Meester - Body Control           Chuck/Blair - The time of my life
                                                    Den här gör mig tårögd :p

Kommentarer
Elin

Åh så gulligt :)

2009-07-07 @ 20:50:35
Blogg: http://misslarssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0