God morgon!

DATUM: 2009-07-08 TID: 15:47:22
Vaknade för ca en timme sedan..

Idag blir det sisat natten den här veckan på avdelningen jag sommarvikar på.
Sen kommer dom tre nätterna jag ska vara själv på en annna :p
Sen blir det Jokkmokk från Söndag till Onsdag! Längtar :p

Fan va arg jag blir!
Trodde inte du var sådan! Du kan väll iaf säga om du ändrar dig! men inte!
men men.. jag har iaf försökt, men nu orkar jag inte mer. :)

Idag ska jag och Älsklingen bada pooooool! ;p
Sen blir det att bara ta det lungt och mysa i soffan tills jag börjar :)
Ska kanske iväg och sola om jag kommer iväg innan det stänger :D
men men skriver igen senare, har inte hunnit hända så mkt.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0