God morgon!

DATUM: 2009-07-11 TID: 16:32:47
Vaknade fö 30 min sedan, sööönt!

Det tråkiga var att jag vaknade helt själv :(
Men dom kommer juh hem imorgon på dagen, typ när jag vaknar :p
Idag ska jag se lite tv, gå en promenad, äta, duscha och sedan på jobbet :)
Gjorde världens godaste sallad igår som min nattmat!!!
         I ngredienser :
  • Makaroner
  • Skinka
  • Ost
  • Paprika Gul/Röd
  • Sallad
  • Gruka
  • Tomat
  • Ägg
  • Sen en Salladsdressing

Nu ska jag kolla lite serier så vi hörs senare :)
by bye ;]

Nu kommer bilderna in på mig och marcus när vi cycklar 7 och 2mil :p
Sen på Fågeln Marcus hittade på deras gård :)
+ på mina naglar som jag gjorde igår på jobbet :p

Cyklar 7 mil Cyklar 7 km
7 km Cyklar 7 km
Jag och Marcus när vi Cyklar 7 km.  ; )

Cyklar 2 mil Cyklar 2 mil
Jag och Marcus när vi cyklar 2 mil.  ;D

10 juli 2009 Naglarna 11 juli 2009
Fågeln                         Mina naglar.
                                Hahaha ser förjävlig ut, men det bjuder jag på ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0