God morgon!

DATUM: 2009-07-12 TID: 16:43:36
Vaknade utan Marcus :(


Hade otur och fick vakna utan Älsklingen i dag :(
Men men dom kommer väll hem innan jag börjar jobba iaf :)
Sista natten snart, sen är jag ledig till Torsdag kväll. Skönt! :D
Har blivit jätte dålig med att ta, att lägga upp bilder. Men det ska bli ändring på.
Sitter nu och fikar och ska väll se lite Family Guy.
När Marcus kommer hem ska jag höra om han vill ut och gå eller cykla meed mig.

Hahahaha! :D
Var så trött i morså då jag skulle hem att jag höll på att ta med mig larmtelefonen.
Men som tur var så frågade tjejen som började på morgonen om jag lämnat den.
Men när jag väl hade kommit hem och skulle klä av mig upptäckte jag något irriterande!!!...
Jag hade med mig nycklarna till en av medicinskåpen!!!!!
Var juh bara att klä på sig och cykla tillbaka! :D Hur i helvete kunde det hända!
Borde jag inte kännt efter om jag hade nå mer då tjejen frågade om telefonen!?!?
Hahahahaha! Sov en halvtimme längre och lilade en halvtimme som tröst :p

Nä men nu ska jag fortsätta se Family Guy.
Skriver senare idag :)
bye bye ;]
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0