God morgon!

DATUM: 2009-07-19 TID: 18:55:25
Vaknade kl 15.00 idag...

Är jätte trött, mer trött idag än igår.
 Ändå har jag sovit utan att vakna en ända gång och det gjorde jag inte igår :(
men men sista natten för denna vecka :) Börjar sen igen på Måndag 27:e kl 21.15!! :D
Kanske blir att dra iväg till Jmk en sväng till Onsdag. :) Måste iväg till vlm ändå så.
Men vi ser hur det blir. Isf far vi imorgon efter jag sovit någon timme.
Ska iaf börja sola solarium igen, har inte solat sen slutet på förra månaden.
Här kommer iaf bilderna sen igår :) Lägger inte in alla så HÄR kan du se resten :)
Skriver senare :)
bye bye ;]

18 juli 2009 18 juli 2009
Med min gröna sparkcykel :)  18 juli 2009 på min arbetsplats :)  18 juli 2009
min gröna sparkcykel som jag har dp vi är på fluxen :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0