God morgon!

DATUM: 2009-07-20 TID: 15:21:18
Vaknade nyss :(

Är så jävla arg på mig själv! Jag skulle juh vakna kl 11.
FAAAAAAAAN! Nu kommer mitt dygn bli ännu mer fuck!
Får försöka vända tillbaka resten av timmarna som kommer bli åt helvete :p
Bli nog Jokkmokk för mig och Marcus idag.
Blir kanske att sola solarium här om det inte är öppet Jokkmokk på kvällen.
Nu ska vi iaf fika och packa sen vänta på att fara med bussen.
Skriver senare.
bye bye ;]

Jag vill ha mer sommar!
Vill inte att Sommaren ska ta slut! :(


Kommentarer
Lovisa :)

Men visst har jag en fin blogg?!?!?! ;););) jag gillar den! det är min storebrors flickvän som har gjort den. men om du går längre ner i min blogg så finns hennes länkd är och du kan fråga henne :D

2009-07-20 @ 16:53:27
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0