God morgon!

DATUM: 2009-07-06 TID: 14:50:32
Vaknade nyss..

Kliver inte upp fören nu bara för att jag börjar juh jobba natt idag.
Måste juh vända på dygnet. :p
Kommer bli skönt att få jobba lite :) Jobbar tre dagar på min vanliga avdelning :)
Sen har jag tagit på mig tre dagar till fast på en annan :p Där ska jag vara ensam!
Men det kommer säkert att gå bra :)

HÄR
, HÄR och HÄR kan ni se alla bilder från i helgen då Jag, Hans, Marcus och Elias var i Sthlm.

I fredags beställde jag och marcus nya paryfymer :)
Eftersom min kenzo börjar ta slut :p Beställde även en paris hilton parfym oxå :p
Minns inte om jag tog en mellan kenzo, hoppas de för jag vill ha alla färger :D
Det finns tre storlekar, rosa är minst (den har jag) sen kommer vit och störs är orange.
tjej parfymen jag beställttjej parfym Killparfymen
Paris Hilton, tjej parfym        Kenzo, Tjej parfym            Paris Hilton, Killparfym
             Min                                 Min                                Marcus

Nu ska jag iaf fika lite och sen hopa i duschen :)
skriver senare :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0