Ingenting är som förut!

DATUM: 2009-07-01 TID: 23:00:34
Konstig känsla i hela kroppen..

Ända sedan det där hände med mina två kompisar har jag en obehaglig känsla i hela kroppen.
Det jobbiga är att jag inte kan göra någonting för att göra allt bra igen :(
men men hoppas att de kan lägga det åt sidan och acceptera att det ändå inte går att göra ogjort.
Då kanske vi kan umgås igen. Men det kommer nog ta mycket länge :(
Har funderat rätt mycket idag, på allt!

Till någonting roligare :)
Jag och Marcus har packat klart allt utom tandborste samt sådant som ska användas innan vi far :p
Så vi är så gott som klar för att resa iväg till sthlm en helg :D
FY FAN!!! va skönt det kommer vara att komma ifrån allt ett tag!!! :D
Men de jobbiga är att jag kommer inte vilja återvända hit upp igen :(
men men swådant är livet :p

Kommer inte kunna fara till min stuga i sommar heller :(
För att dom två sista helgerna jag kommer ha ledigt ska jag på pdol och luleåkalaset.
Men till Jul är ett måste att fara till kusinerna!!!
Har inte träffat Mats sen Julen 2007 och Björn är det evigheter sedan jag såg :(
Men Björn skulle nog på pdol så då ska jag hinna träffa honom :)
men men nu ska jag kolla vad Marcus pysslar med :p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0