Jobb!

DATUM: 2009-07-07 TID: 20:59:05
Snart börjar jag! :)

I natt ska  vi två från våran våning och den över oss äta tsm :)
Förra gången åt vi blåbärspaj på övre våningen :)
Nu ska dom äta surströmming medans jag äter sill. :p
Sen har jag köpt kakor som vi oxå ska snaska på :D

ÅH! Jag villtatuera mig nu, alla som jag vill göra på en ända gång :)
Men ska göra två små och en mellan nu och göra en eller två senare. :p
Kommer inte skriva vad jag ska göra men vart kan jag skriva. :)
Ljumsken, Fotleden/Foten, Insidan av låret (Den som kommer bli min och marcus),
Handen eller handleden. Har inte riktigt bestämt mig om sista så den väntar jag med. :)
 
Pierca mig ska jag göra i ansiktet och göra om i naveln :)
Sen får vi se om de blir på mer ställen :p
Men det får inte bli för mkt, vill inte se ut som någon "tatto/piercing girl"
Så allt jag gör ska ska bli kanske litet. Kanske skippar något oxå.

men men nu börjar jag om en kvart så jag ska dra iväg till jobbet nu :)
Blir nog att se Michael Jacksson på tvåan idag. :p
skriver senare i natt :p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0