Jobbar!

DATUM: 2009-07-09 TID: 01:14:24
Natt så klart...

Nu sitter jag och kerstin igen vid varsin dator ;p
Ska snart värma min mat, börjar bli lite hungrig :)
Jobbar inte imorgon!!!! Är ledig en dag. Börjar inte fören på fredag.
Fast då blir det juh inte fören på månadg vi kan fara till Jokkmokk :(
För då jobbar jag fredag natt, lördag natt och söndag natt.. men men..

Fy fan va sjuka dom är, hon jag jobbar med och dom två på andra våningen!
Hahahahahahaha! ;D Här och med dom hade varit den perfekta arbetsplatsen.

Oj oj oj! Ser att det va länge sedan jag laddade upp någon bild :(
Men får ta och lägga upp någon imorgon. Kanske en när jag och älsklingen badar. ;p

Idag var jag blogg.se 999.999 besökare kl 00.55.50!!

men men... Nu ska jag spela lite på King.
Skeriver senare. :)
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Kommentarer
Lovisa :)

hahahaha men kerran troru att du var det? ;) det står så på alla ;D

2009-07-09 @ 11:44:19
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Lovisa :)

Kan vi it göra det samtidigt? jag törs it göra själv ;)

2009-07-09 @ 15:03:03
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0