Jobbar!

DATUM: 2009-07-13 TID: 03:43:04
Slutar om 3 timmar och 30 min..

Sen är jag LEDIG tills på torsdag kl 21.15!!!! :D Jippie!!!
Denna Natt har varit jobbig, eller iaf i början.
INGEN var klar när jag kom och inget var i ordning! :(
men men det gick juh iaf. Som tur var har jag juh jobbat dag i vuollerim :)

Har inte så mkt att berätta, har juh som inte hänt så mkt sen sist.
Är jätte glad nu men även väldigt förvirrad.
Tankarna bara snurrar i huvudet och jag fattar, precis ingenting. =S
men men nu ska jag spela lite på king :p Blivit som lite beroende :p
Hahah nä men de är faktist lite nära :p
Men man har som inget annat att göra på natten denna tid. Är bara skit på tv :p
skriver senare :)
bye bye ;]
Efter Jobbet!
 Det här är en bild sen tidigare i veckan, då jag var ledig och just slutat :p
Så detet är såhär jag kommer se ut när jag kommer hem :p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0