Liselotte!

DATUM: 2009-07-29 TID: 15:54:43
Älskar dig gumman!
God morgon :p

Du är en underbar kompis! Du och Rasmus betyder så mkt för mig!
Ni finns alltid där för mig när jag verkligen behöver någon!
Mår verkligen skit för det som hänt och det är självklart ni som finns där för mig.
Men får inte glömma att Emma (underbara syster) oxå funnits där då jag behövt prata.
Sen har vi ju min pojkvän han är verkligen världens bästa pojk!

Saknar dig Liselotte! Du måste verkligen på Luleå Kalaset så vi kan träffas!
Det känns som evigheter sedan vi träffades. :(
Jag måste få prata med dig och berätta lite om allt, så jag får ut mig all skit!
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
Läs t.ex. bara dett inlägg på Liselotte´s blogg !! Hon är underbar!

Vill vara åtta igen! livet var så enkelt då!
Säger jag som tidigare pratat om att livet ska ha motgångar för att göra det intressant :p
Men det står jag vid fortfarande, livet ska ha massor med uppförsbackar! :D
Men kanske inte denna bakce som jag har nu :(

Varit mkt sorliga inlägg på sista tiden men nu till något roligare..
Marcus Har tagit ledigt Fredag så det blir Luleå redan på Torsdag ;D
Jippie! Kommer bli kul som fan! Träffa Rasmus och Liselotte! Shoppa! hihih ;p
Ska bara ringa pappa och höra om biljetterna, så Ramsus kan ta dom från Vuollerim.
Kommer dock va jätte trött :p Jobbar på torsdag till 7 på morgonen :p
men men får sova en liten stund iaf.

På söndag kanske jag åker till Jokkmokk med löken och är där till onsdag morgon.
Marcus jobbar, så jag blir där själv. :( Men kul att träffa Emma, Hans och Löken lite.
För inte fan kommer dom undan mig :p hahah!
Måste tillbaka till Älvsbyn på onsdag morgon (kl 8) För jag har färgningstid kl 13..00
men men nu ska jag hoppa i duschen ;)
Skreiver senare.
bye bye ;]
Love <3 Love <3 Love <3
Malin Nyman + Liselotte Larsson! ♥
Gamla bilder men mkt kärlek!


Kommentarer
Liselotte

Snacka om att vi var söta.

2009-07-29 @ 21:57:49
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0