Piteå

DATUM: 2009-07-23 TID: 20:20:38
Kom just hem till Älvsbyn..


Jag Marcus och Lovisa har varit till piteå en sväng idag :)

Klockan ett får jag ett sms av Lovisa där hon frågar om jag vill följa till piteå.
Jag är lite tveksam men bestämmer mig för att göra det,
så jag skriver tillbaka att hon ska höra av sig då hon sluta.
När klockan är tre hör jag hur det är någon galning utanför som vägrar släppa greppet om tutan. Självklart LOVISA!! :D hahaha! Vem annars, hetsaren No.1 ;p
När klockan är lite över tre så drar vi iväg till piteå och nu är vi tillbaka. :)

Hahahah tabben vi har gjort. :)
Vi har bokat stuga för idag till på söndag men vi far inte och sover där fören imorgon :D
Det var juh meningen att vi skulle sova idag men vi vart för snål :p
Men vi åker ändå på att betala för i natt, eftersom det var försent för att avboka kl ett idag :(
Vi hade alltså lika kunnat stanna och festat där idag :p
men men är försent nu. Vi har iaf varit och kollat hur stugan ser ut åde :)
Vi var även och hälsade på i Forsman, Danne, Wille och Patrik´s stuga.

men men blir säkert jätte kul imorgon och på lördag! :)
Ska väll packa lite ikv och resten imorgon.
Nu ska jag se lite Paradise hotel ;p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0