Rasmus Fryc!

DATUM: 2009-07-19 TID: 03:17:18
Bästa vän någon kan ha!!

Han kommer alltid att vara min bästa vän! Vad som än händer!
Kom att tänka på det för någon dag sedan.
Har aldrig varit med om att han inte ställt upp när jag behövt en vän.
Jag kommer aldrig tvivla på att höra av mig till honom då jag behöver en vän.
Tänker på då Jag och Kent hade gjort slut. Gissa vem som alltid fanns när jag behövde en vän??
Jo Rasmus. Självklart hade jag andra bra vänner som fanns där för mig, men han fanns alltid där.
Han som alltid sa " Kom nu Malin vi hittar på någonting, nu ska vi ha kul."
Kommer aldrig kunna tacka han nog mkt. Det är en sommar jag aldrig glömmer.
Vi hade så jävla roligt så att jag knappt tänkte på det hämska som hade hänt.
men men.. ville skriva av mig det och så att alla skulle få veta vilken underbar bästa kompis (Barndomskompis) jag har.
Tänker på han då jag är ledsen, tänker då "att jag inte vet va jag hade gjort utan en sådan bra vän." :)
Alla behöver vi en riktigt bra vän då vi behöver prata ut om saker och ting.

Rasmus Fryc Världens bästa kompis!

:)

Kommentarer
Lovisa :)

vad gulligt :)

2009-07-20 @ 11:56:23
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0