8 juli 2009

DATUM: 2009-07-08 TID: 02:21:17

4 nätter kvar.

1 natt på denna avdelning (ugglan), sen har jag tagit på mig 3 på en annan (Källbacken).
men men det blir skönt. Dock är jag lite orolig, har juh aldrig varit där förut.
Mest för att jag aldrig varit där och ska vara helt själv :S

Vi var nyss uppe på andra avdelningen och åt :)
Dom åt surströmming och jag åt sill, fy satan va mätt jag blev. :)
Nädu, surströmming är ingenting för mig.

Nu sittar jag iaf här igen och ska spela lite på Jesper. :)
Suttit och smsat med en gammal kompis, som jag inte träffat på flera år :)
Trevligt trevlig! :D

Söndag då jag slutar ska jag vila någon timme och sen drar vi iväg till Jokkmokk.
Blir att vända tillbaka dygnet direkt, så sover väll från halv åtta till elva. :p
Men sover nog i bilen på väg dit :) Hahah! trevligt sällskap jag är för Marcus ;p

Grattis Andreas Svensson! :D
Hoppas att du får en trevlig dag. :)

Längtar tills pdol och luleåkalaset !!
Sen väntar jag otåligt på mina parfymer! :p Men dom kommer väll imorgon :)
Nu ska jag iaf spela lite. men men, vi hörs imorgon :)
bye bye ;]


Kommentarer
Anonym

Okej d blir säkert bra. :) puss /ellie

2009-07-08 @ 11:58:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0