Elfte mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-11 TID: 13:19:50
Sjuk..

 Idag började min dag med att jag fick skjus till Arbetsförmedlingen av Marcus pappa fast att jag va sjuk.
Det skulle tydligen vara nå gorm man va tvungen göra om man va sjuk och inte kom på en kallelse, så jag for dit fast jag va sjuk.
 Nu blir det att kolla runt lite på internet och efter det blir det att göra lite Matematik eftersom jag ligger efter p.g.a att jag jobbade två dagar förra veckan då jag skulle ha Matematik.
 Senare blir det att kolla film med Marcus och förhoppningsvis med Emma och Sara oxå. :)
Sara ska kanske övernatta hos mig på hotellet, ska ringa henne kl 2 och höra om hon bestämmt sig.

Ska börja ha en gäst spalt en gång varje vecka och denna vecka får min syster äran att skriva i min blogg. :p
..men men detta var då allt för mig idag.
bye bye ;]


Gäst spalten i min blogg: Emma Nyman

Hej alla Malins bloggläsare. :D
Min dag började med att Malin ringde mig 8:50 och sa att hon var aldeles för sjuk att fara till arbetsförmedlingen, jag kravlade mig upp ur sängen 20 minuter efter jag lagt på och tog då bilen till arbetsförmedlingen.
20 minuter in på gruppskiten kom Malin in klackandes i lokalen och allt stannade upp. MALIN VAR HÄR! :D haha! Efter gruppskiten for jag och Malin på en snabbragg.
Nu sitter man vid datorn och har just pratat me Engelssons postorder AB och de var ett väldigt konstigt samtal som började så här: "Hejsan jag har fått ett paket av er som har kommit till Vuollerim, Växthuset och jag bor ju i Jokkmokk", han bad efter kundnr som jag då gav han. De blev tyst i luren och helt plötsligt började han sjunga " bam bam bam baaaam" och blev tyst, efter en liten stund frågade han mig om jag gick att nå på nummret jag anget och jag svarade såklart "ja". Då frågade han om de gick bra att han ringde upp efter han ätit klart sin lunch på 40 min, jag skrattade till och sa "ja". Tycker att de var ett underligt samtal. Lite udda. :)
Nu ska man väl se Terminator: The Sarah Connor Chronicles serien och senare hälsar man väl på Malin och Marcus på hotelle.
Have a nice day, good bye!
emmapemma




Hahaha! xD Max Wallin är så jävla ful !! haha!

 Max Wallin: Enchanté grabbar! enchanté!!!!
 Anders: Max gå hem till dig. Du kan få lite av den där vattenfärgen som jag vet att duuu.. gillar att äta.
Detta är då 07.55 min in i avsnittet. :)

HAHAHAHAHA!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0