femtonde mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-15 TID: 21:48:04
Skoter helg..

Fredagen: Började med att jag gick til "tidlöst" för att blondera håret + utväxten och fixa till mina slingor. :)
Vart jätte fint och vart för första gången nöjd med resultatet. Ska gå till henne nästa gång oxå.
Här är några bilder på hur de blev. Kommer in bättre senare.

 Fixat håret hos frissan. 13 mars 2009 Fixat frisyren hos frissan. 13 mars 2009 fixat håret hos frissan. 13 mars 2009

Efter det gick jag tillbaka hem till Marcus och såg en film med Älsklingen (Marcus) och Martin. :)
 När filmen hade slutat vart det "Så ska det låta!" med Marcus, Leo och Dessi. Fast Marcus och Leo var inte så intresserad så dom gick ner till Marcus och snackade en massa skit.
 Efter att programmet hade slutat kom Joel (Showel) och efter en stund ropade vi upp dom och så satt vi och zappade mellan "2 ½ män" och "Lets Dance".
 När "Hjälp" började gick vi ut och badade i poolen. Skööööönt! ;)
Efter det vart det duschen, film och hopp i säng. :p

Lördagen: Började med att fara från Älvsbyn till Vuollerim på skoter racet.
 Slutade med att Kristoffer Forsman kom 2:a i 800 PRO vad jag kommer ihåg av vilka jag vet vem dom är. ;p
Sen vart de änu mer skoter resten av dagen och på kvällen vart de film med Sara, Anton, Ellinor och Älsklingen (Marcus).

Söndagen (Idag): Har det bara varit skoter, precis hela dagen. :D
 Jag och Marcus tog skotern till Jokkmokk för att han ska ha den på skoterutflykten på tisdag. Ont har vi då på rumpan :p
Marcus fick mig att köra sin skoter nästan hela vägen från Grönna till Vuollerim :D
 Fan det är år sen jag kört skoter eftersom pappa sålde skotrarna för länge sedan och köpte fyrhjuling + band, (så man kan köra på vinter oxå) skopa, (så man kan skotta med den) + tillbehör till då. :p
 Men men ska nu fortsatta se "Beck" med min Älskling ;)
bye bye ;]

Detta är då från idag då vi va ut me skotrarna.
15 mars 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0