Första mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-02 TID: 14:00:00
Skönt med Måndag..

Tror fan att det är första gången jag tycker det är skönt att det är Måndag idag.
 Idag blir det attt kolla någon film och kanske försöka få med marcus ut på en promenad. :p
Senare ikv blir det att åka till Vuollerim och då kanske det blir en skoter sväng med Älsklingen. ;)


Helgen..


Ferdagen: Då vart de HJ (Hotel Jokkmokk). Kvällen började med en liten förfest på hotellrummet med Älsklingen, Hasse, Löken, Linus, Klas, Ante, Ante's tjej, o co. När kl började närma sig tolv drog vi över på Hotellet och dirr till baren för att beställa någon god drink. ;p När klockan blivit lite efter ett gick vi över på hotellrummet och drog en liten efterfest med folket. Efter ett tag insåg jag att Marcus (Älsklingen) var spårlöst borta. xD När jag slagit en signal till honom så fick jag reda på att han var över på Hotellet igen. :p Då tog jag med mig Hasse och Ante över dit där Marcus satt och där fortsatte vi med efterfesten till kolckan var runt 6 på morgonen, När klockan var närmare sju låg både jag och Älsklingen i sängen och sov. :)

Lördagen: Då vart de boden. :) Kvällen innan hade vi fixat så att Löken skulle köra oss dit med Sällskap av Linus och att Marcus Mamma och Pappa skulle hämta oss. När vi väl var i boden var inte jag eller marcus taggad på någon fest så vi raggade runt til kl var ca tio. Sen vart de mat från drive-in på Max som vi då knappt rörde för att vi var så jäkla bakis. :D Efter det drog vi vidare till Älvsbyn för att sälja våra farmen biljetter till en kompis. :) När vi kom fram vart de raggen, iväg med biljetterna och sen for vi alla fyra hem till Marcus för att se film som jag då självklart somnade till. :p

Söndag: Vart de filmdag precis hela dagen med massor med snask. Det vart pizza på "Okey", där har man inte ätit sen i sommras. Gott va de! Löken och Linus vart våra sovgäster denna natt oxå :)

Nu orkar jag då inte skriva mer så, bye bye :p
Här har ni iaf ett roligt avsnitt från "Campus svea"!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0