Massage !

DATUM: 2009-03-25 TID: 23:12:55
UNDERBART!!!

Kom just över till rummet efter att ha blivit masserad i ca en timme. :)
 Det började med att basta i en halv timme samt att duscha med den underbara tvålen som jag fick av Magdalena. :D
 Sen fick jag ligga på spikmatta i ca fem till tio minuter ;) Efter det började hon massera mig. Så otroligt skönt!

 Hon masserade huvud, nacke, axlar, rygg, rumpa, lår, vader och fötter. Som tur var va jag betydligt mjukare idag. :)
Ska borja att sitta med händerna bakom ryggen och stretcha bröst så att jag får bättre hållning och blir då inte lika stel.

Min nackspärr är nu helt borta! :D Jippi!!!

 GRATTIS MARUCS MIIIN ÄLSKLING TILL KÖRKORTET!!!
men men nu blir det fika och gos med min Älskling. ;)
God natt och sov gott.

25 mars 2009

Kommentarer
Lovisa :)

hehe jaa det ska väl alltid gå att ordna ;) jag är sugen på att göra något kul! typ fara och bada eller typ till stan eller nå, men synd för mig att jag inte är 18 än! :p

2009-03-26 @ 18:40:52
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0