Massage !

DATUM: 2009-03-24 TID: 23:25:26
SKÖNT!

Kom just över till rummet efter att ha blivit masserad i lite mer än en timme. :)
Var så spänd att hon inte kunde få bort allt idag så blir även en massage imorgon också :D Efter massagen vart det att basta i en halv timme samt att duscha med Aloe vera schamo, balsam och någon tvål som jag fick av Magdalena. :D

24 mars 2009

Min nackspärr är nästan helt borta!!! :)
Klockan 20.45 imorgon ska jag gå över på hotellet och basta så att jag blir varm i kroppen. Det blir lättare för henne att komma åt att massera.
Sen när hon är klar med den hon har innan mig hämtar hon in mig.

men men nu blir det gos med min Älskling. ;)
God natt och sov gott.

Kommentarer
Lovisa :)

Men jaa! fan vad less jag blev på den där jävla gubben!

okej! men fan vad najs ;D då styr vi nå ihelgen! :) fast jag har ju inte druckit på länge så jag har verkligen fått bort suget. men nog ska det väl kanske gå iaf ;)

2009-03-25 @ 08:45:31
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0