nionde mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-09 TID: 23:53:08
Vilka idioter de finns....

ursch va arg jag blir på idioter som beter sig som riktiga JÄVLA fjortisar!
Vilka idioter någon Bazzdead och co är. (några emma känner)

..men men, nu har jag fått ut mig de så nu är jag nöjd :)

Emma har stickat en jätte fin mössa åt mig ;p
Här är en bild på mössan och mig tsm ;D

   med min mössa

Hon kanske ska sticka en till fast i en annan färg :)

Idag har jag iaf haft matematik kl 13.00 till 15.00
Jag, Sara och Emma fick värsta skratt anfallet idag på lektionen sista timmen. Jag och Sara var tvungen gå ut (av våran egen vilja) för att vi inte ville förstöra lektionen för resten av klassen.
 Sen for Jag, Sara, Emma och Marcus till hotellet och satt och pratade lite samt kollade runt på internet. :) Kring 17.00 för Marcus och Sara till Vuollerim. Marcus skulle fara vidare till älvsbyn men Sara skulle hem.
 Själv stannade jag i jokkmokk på hotellet med Emma, vi har då raggat runt, kollat film på rummet och försökt få tag i nå idioter. :(
Nu sitter jag och lyssnar på musik, Skriver med Älsklingen och nu ska jag slå på Desperate Housewives :D
så..
..bye bye. ;]

Detta är en bild från idag då vi satt och kollade runt på internet och det ska då föreställa mig. xD

south part

Kommentarer
Sara

Så det är så där den där gubben blev till slut, såg aldrig när den var klar. Blev ju gode likt, förutom piskan då. :P Eller, vad vet jag ^^

2009-03-11 @ 19:22:20
Malin

Haha ja visst vart den :) Nja glömde juh ta bort piskan och hade hunnit kryssa så jag ides inte göra om den. :P

2009-03-11 @ 21:22:28
Blogg: http://malinerikanyman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0