tionde mars tvånollnollnio

DATUM: 2009-03-10 TID: 15:49:25
Förkyld...

Helvete också, nu ska man bli förkyld då när man har så mkt att göra. :S
Känner att jag börjar bli stressad, förra gången jag kännde de fick jag tjorv med blindtarmen och fick då operera bort den.
Men som tur är så är den borta nu så kan juh inte bli problem med den igen. :p

men men... nu sitter jag och funderar på va manskulle hitta på idag mer än att vänta på att Älsklingen ska komma tillbaka från Älvsbyn.
Ska väll umgås med emma lite senare, annars blir det väll att se serier, söka jobb och kanske ta en promenad. :)

 Jaja nu hade jag då inge mer att säga, förutom att jag hoppas jag är friskare imorgon så jag orkar vara med på mötet som man måste gå på hos arbetsförmedlingen. :(

bye bye.. ;]
Detta är då hur jag ser ut idag ;p

10 mars 2009

Kommentarer
Marcus

Snygging! :D love you, vill komma hem ikv :( pusspuss <3

2009-03-10 @ 22:20:20
Ellie

fin du är gumms!

2009-03-11 @ 13:49:50
Blogg: http://ellinorlundqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0